Μαρμελάδα Δαμάσκηνο

Αριστοκρατική, ελκυστική, ελαφριά γεύση

Κωδικός – 0055

Καθ. βάρος – 300 γρμ.

Συσκευασία – Γυάλινο βάζο 470 γρμ.

Τμχ / Κιβώτιο – 9

Barcode – 5200348612049

Διάρκεια ζωής – 18 μήνες

Συστατικά

Δαμάσκηνο, ζάχαρη, φρέσκος χυμός λεμονιού. Παρασκευάζεται από 70 γρμ. φρούτου ανά 100 γρμ. τελικού προϊόντος. Ολική περιεκτικότητα σε σάκχαρα 53 γρμ. ανά 100 γρμ.

Γευστικές Προτάσεις

Σνάκ σε φρυγανιά / ψωμί, τσιζκέικ, μάφιν, τούρτες

Τα δαμάσκηνα αποτελούν καλή πηγή βιταμινών Α και C. Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες με αποτέλεσμα να συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του εντέρου. Επιπλέον έχουν μέγιστη αντιοξειδωτική ικανότητα και αποτελούν ασπίδα του οργανισμού από παθήσεις όπως καρδιοπάθειες. Επίσης έχουν και την ικανότητα να επιβραδύνουν την γήρανση του σώματος.

Ο σεφ Δημήτρης Μαυράκης προτείνει:

Κρεατικά:

Ψαρονέφρι με σάλτσα δαμάσκηνο και μοσχάτο ξηρό.

Υλικά:

1 ψαρονέφρι, 1 ποτ. κρασί μοσχάτο ξηρό, μισό ποτ. ξύδι μπαλσάμικο, 3 κουτ. σούπας Μαρμελάδα Δαμάσκηνο, αλάτι, πιπέρι, ελαιόλαδο, καρύδι τριμμένο ή αμύγδαλο.

Εκτέλεση:

Ζητάμε από τον κρεοπώλη μας να μας κόψει το ψαρονέφρι σε ροζέτες ή μενταγιόν. Το μαρινάρουμε σε ελαιόλαδο για 2 ώρες. Σε καυτό τηγάνι σοτάρουμε το κρέας, ρίχνουμε το αλάτι και το πιπέρι και σβήνουμε με το κρασί και το ξύδι. Μόλις τραβήξει τα πολλά υγρά του, προσθέτουμε και την μαρμελάδα δαμάσκηνο, ανακατεύοντας ζωηρά. Μπορούμε να το συνοδεύσουμε με ένα πουρέ πατάτας με τα καρύδια πασπαλισμένα από πάνω.

Διατροφική Αξία ανά 100 γρμ.
Ενέργεια 224
Πρωτεΐνες 0.4
Υδατάνθρακες 54.6
Εκ των οποίων σάκχαρα 50.2
Λιπαρά < 0.1
Εκ των οποίων κορεσμένα < 0.1
Εδώδιμες ίνες 1.7
Αλάτι < 0.1